Actualment estem vivint una gran revolució de la informació sense adonar-nos i sense conèixer totalment la tecnologia que ens envolta. Nous canvis fan que hàgem d'actualitzar constantment els coneixements relacionats amb les noves tecnologies.
Avui dia la tecnologia ha tingut un impacte que ha afectat positivament i negativa en la nostra societat; però és una cosa indispensable per a tots.
Les invencions tecnològiques han millorat la nostra qualitat de vida, i han canviat la mentalitat de milions de persones: potser amb una nova visió del món, ja no d'acaparar idees i coneixements, sinó de compartir-los i realitzar-los en comú.
El desenvolupament tecnològic és un dels motors fonamentals del progrés en la nostra societat.
Però el desenvolupament tecnològic també pot tenir desavantatges o efectes negatius. Per exemple, hui en dia els adolescents no parlen a la cara. Quan queden, l'únic que fan és estar amb el mòbil, juguen menys i interactuen d'una altra manera.
Sovint sembla que no puguem estar sense aquests aparells electònics, fins al punt que alguns generen conductes addictives.
Internet sovint és l'única font d'informació, com si allà estiguera tot el que necessitem. Això, probablement, ens fa pensar i llegir menys, i sobretot amb menys profunditat.





Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada