dimecres, 29 d’abril del 2015

El pirata de 18 anys va arribar a pesar 124 quilos · "La perdició de Shaun van ser les patates fregides, la gasosa, les hamburgueses, el pollastre fregit i les pizzes", va assegurar la seva mamà
Una mare de la ciutat Whitley Bay, al Regne Unit, va donar a conèixer aquesta setmana la tràgica història del seu fill de 18 anys, que va morir a causa de la seva addicció al menjar ferralla i als videojocs. El noi havia estat diagnosticat com obès als 13.Shaun Appleby va morir el 26 de febrer d'aquest any, quan pesava al voltant de 100 quilos, va revelar la seva mare, Satish, al lloc Chronicle Live de Newcastle, Anglaterra. El noi va arribar a pesar 124 quilos quan tenia 17.
"La perdició de Shaun van ser les patates fregides, la Coca Cola, els entrepans de pollastre de McDonald 's, Kentucky Fried Chicken i Pizza Hut", va assegurar Satish. Abans de convertir-se en addicte al menjar ferralla, el noi era un amant de la natació i l'activitat física.
Shaun va néixer a Anglaterra, prop de Newcastle, però es va mudar a Austràlia quan tenia quatre anys al costat dels seus pares i germana gran. Després de la separació del matrimoni, els nois van tornar al Regne Unit al costat del seu pare i Satish es va reunir amb ells quan el noi tenia 14.
Per llavors Shaun ja havia superat la marca dels 102 quilos i es passava tot el dia jugant online a la consola de videojocs xBox, l'únic mitjà pel qual havia aconseguit fer amics, encara que de manera virtual.
"Quan tenia 15 anys semblava un Buda. Jo li deia que m'havia de portar bona sort ", ha afegit la seva mare. No obstant això, l'autoestima del noi estava molt debilitada i havia patit l'assetjament dels seus companys de classe a la localitat de Whitley, pel que havia deixat l'escola i estava entrenant per ser tester de videojocs.
"Shaun es passava 10 hores a l'ordinador i quan no hi era, feia servir el seu iPhone", va explicar la mare. El noi havia començat un programa per perdre pes poc abans de la seva mort, el que li havia permès arribar a la marca de 98 quilos amb el seu 1,87 d'altura.
"Es va morir quan estava per començar la seva vida. Estava perdent pes, havia conegut a una noia a través de l'ordinador i l'anava a conèixer en persona en un parell de mesos. Estava per anar a un seminari de videojocs a Londres. Es sentia millor amb si perquè estava més flac i s'estava convertint en un home ", va recordar la mare.
"El meu missatges per als altres nois és que surtin més, coneguin a altres persones, prenguin aire i s'allunyin de les computadores. No és sa estar tantes hores davant d'elles", va explicar la dona.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada