BASQUET
El picanya
la darrera setmana va jugar contra el segon classificat de la lliga, al qual va guanyar (23-68).
Ahir el picanya va jugar contra el 8é classificat,.si guaya, pujará a autonómica, la millor lliga que ha arribat mai un equip del picanya, a part de l’infantil 2001.
El picanya va guanyar de quatre: el picanya ja està en autonòmica
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada