dimecres, 29 d’abril del 2015

Anorèxia


MADRID Se sap del cert que les afectades d'anorèxia nerviosa (la majoria és dona) tenen més possibilitats de morir al llarg de tota la seva vida que les noies que no sucumbeixen a aquest trastorn de l'alimentació. Però ara es coneixen molt millor les veritables causes, tant naturals, com no naturals (suïcidi, accidents o homicidis) que acaben amb la vida de les malaltes més greus.Moren per suïcidi, patologies per abús d'alcohol, malalties respiratòries i urinàries. Les dades s'han conegut gràcies a un nou treball, realitzat per Fotios Papadopoulos, del departament de Neurociències i Psiquiatria de l'Hospital Universitari Uppsala a Suècia, i el seu equip, que han analitzat de quina morir 6.009 dones que havien estat ingressades a mínim un cop a seva vida per culpa de l'anorèxia durant els anys 1973 a 2003. La investigació ha permès esbrinar, a més, que factors poden predir l'augment del risc de defunció.En Epaña existeixen aproximadament uns 500.000 casos d'anorèxia, la majoria ocorren entre els 10 i els 29 anys."Aquest el primer estudi que analitza amb detall totes les causes de mortalitat en aquestes pacients, amb una mitjana d'edat de 19 anys, en la seva primera estada hospitalària. Encara que, com és lògic, l'anorèxia nerviosa en si s'ha posicionat com la primera raó de mort prematura en les afectades, també hem pogut establir altres causes, sobretot quan es valora que en un 20% dels casos la patologia es cronifica ", assegura a elmundo.es l'investigador.Tal com publica la revista 'British Journal of Psychiatry', els científics van creuar les dades del Registre Suec d'Causes de Mortalitat (que inclou a tota la població) i del Registre d'Altes Hospitalàries. Van constatar així que el nombre de anorèxiques mortes al llarg de la investigació va ser de 265. De totes elles, 126 van morir per causes no naturals, la majoria per suïcidi."El nostre estudi confirma les xifres que estableixen que llevar-se la vida està darrere del 20% al 30% de les morts entre aquestes pacients més greus. Elles es treuen la vida amb una freqüència 13 vegades més gran que les dones sanes", insisteixen els autors.Més abús de substànciesPel que fa a les causes naturals, la pròpia malaltia va ser la principal responsable de les defuncions, amb un 20% de les defuncions. La segona, l'abús de substàncies psicoactives. Sobretot, l'alcohol. "La dependència al llarg de la vida de les begudes alcohòliques més que d'altres drogues ha estat sempre molt comú en aquestes pacients", afegeix el doctor Papadopoulos.Per aquest motiu, aquestes malaltes tenen fins a cinc vegades més probabilitats de morir de patologies gastrointestinals, sobretot de cirrosi [malaltia crònica del fetge].Un altre de les dades que aporta la investigació és que aquestes malaltes posseeixen 11 vegades més possibilitats que les persones sanes de morir per malalties respiratòries (pneumònies) i 10 vegades més per patologies urinàries (pilenofritis o inflamació crònica del teixit renal). Malgrat que se sap que les anorèxiques afectades, també, de diabetis tipus 1 (la juvenil i dependent d'insulina) posseeixen xifres de mortalitat fins a 14 vegades més elevades que les diabètiques sense trastorns de l'alimentació, en la investigació les víctimes de les dues patologies posseïen vuit vegades més possibilitats de morir per causes endocrines.Millor tractament"Els factors que pronostiquen un augment de les possibilitats de morir estan relacionats amb l'edat de la pacient (com més grans són més risc posseeixen) i amb el fet d'haver estat ingressades per culpa de l'anorèxia en més d'una ocasió", assenyalen els investigadors.Una de les troballes que ha sorprès els mateixos autors de l'estudi és que "hem comptabilitzat menys defuncions per culpa del cor de les esperades."A aquesta bona notícia se suma el fet que la mortalitat per anorèxia ha disminuït en les dues últimes dècades. "Recentment, i gràcies als avenços en els tractaments i al major coneixement i control de les complicacions mèdiques associades a la malaltia, així com a la millora en la teràpia psicològica d'aquest trastorn i d'altres problemes mentals associats, s'ha produït un descens en la mortalitat per causes naturals i no naturals ", determinen aquests especialistes.Una realitat que apunta també el doctor Luis Rojo, cap de la Secció de Psiquiatria Infanto-Juvenil i de Trastorns de la Conducta Alimentària en l'Hospital La Fe (València) i director del Programa de Detecció Precoç i Prevenció de Trastorns Alimentaris. "Els casos de mort per la malaltia s'estan reduint com a conseqüència d'una detecció més precoç de la patologia i de les noves teràpies. Val a dir que els resultats de l'estudi suec es corresponen amb les pacients de més gravetat, que són menys que les que posseeixen un grau mitjà o baix de la malaltia

Policia blanc mata a un ahome negre

Un policía estadounidense se enfrenta a un cargo por asesinato tras matar a tiros a un hombre negro desarmado en North Charleston (Carolina del Sur), informó hoy el alcalde de la ciudad. El suceso ocurrió el sábado pero no ha sido hasta hoy que ha visto la luz un vídeo, grabado por un viandante, en el que se observa cómo el policía dispara varias veces a la víctima mientras ésta huye corriendo.
El incidente se desencadenó a partir de que el agente Michael Slager, blanco de 33 años, ordenó parar al conductor de un vehículo con una luz rota.Walter Scott, negro de 50 años, salió corriendo tras detener el vehículo hasta llegar a un solar donde el agente le disparó varios tiros que acabaron con su vida. En el vídeo, facilitado hoy por el abogado de Scott al New York Times, se observa cómo el policía ordena a la víctima que ponga los brazos detrás de la espalda una vez ya está abatido en el suelo.
"Cuando te equivocas, te equivocas. Cuando tomas una mala decisión, no importa si eres un oficial o un ciudadano de la calle, tienes que afrontar esa decisión", dijo el alcalde de North Charleston, Keith Summey. Summey anunció hoy en rueda de prensa que el agente afrontará cargos por asesinato. La versión inicial que ofreció el policía el sábado era que disparó porque Scott trató de arrebatarle el arma y temió por su vida.
El pirata de 18 anys va arribar a pesar 124 quilos · "La perdició de Shaun van ser les patates fregides, la gasosa, les hamburgueses, el pollastre fregit i les pizzes", va assegurar la seva mamà
Una mare de la ciutat Whitley Bay, al Regne Unit, va donar a conèixer aquesta setmana la tràgica història del seu fill de 18 anys, que va morir a causa de la seva addicció al menjar ferralla i als videojocs. El noi havia estat diagnosticat com obès als 13.Shaun Appleby va morir el 26 de febrer d'aquest any, quan pesava al voltant de 100 quilos, va revelar la seva mare, Satish, al lloc Chronicle Live de Newcastle, Anglaterra. El noi va arribar a pesar 124 quilos quan tenia 17.
"La perdició de Shaun van ser les patates fregides, la Coca Cola, els entrepans de pollastre de McDonald 's, Kentucky Fried Chicken i Pizza Hut", va assegurar Satish. Abans de convertir-se en addicte al menjar ferralla, el noi era un amant de la natació i l'activitat física.
Shaun va néixer a Anglaterra, prop de Newcastle, però es va mudar a Austràlia quan tenia quatre anys al costat dels seus pares i germana gran. Després de la separació del matrimoni, els nois van tornar al Regne Unit al costat del seu pare i Satish es va reunir amb ells quan el noi tenia 14.
Per llavors Shaun ja havia superat la marca dels 102 quilos i es passava tot el dia jugant online a la consola de videojocs xBox, l'únic mitjà pel qual havia aconseguit fer amics, encara que de manera virtual.
"Quan tenia 15 anys semblava un Buda. Jo li deia que m'havia de portar bona sort ", ha afegit la seva mare. No obstant això, l'autoestima del noi estava molt debilitada i havia patit l'assetjament dels seus companys de classe a la localitat de Whitley, pel que havia deixat l'escola i estava entrenant per ser tester de videojocs.
"Shaun es passava 10 hores a l'ordinador i quan no hi era, feia servir el seu iPhone", va explicar la mare. El noi havia començat un programa per perdre pes poc abans de la seva mort, el que li havia permès arribar a la marca de 98 quilos amb el seu 1,87 d'altura.
"Es va morir quan estava per començar la seva vida. Estava perdent pes, havia conegut a una noia a través de l'ordinador i l'anava a conèixer en persona en un parell de mesos. Estava per anar a un seminari de videojocs a Londres. Es sentia millor amb si perquè estava més flac i s'estava convertint en un home ", va recordar la mare.
"El meu missatges per als altres nois és que surtin més, coneguin a altres persones, prenguin aire i s'allunyin de les computadores. No és sa estar tantes hores davant d'elles", va explicar la dona.


dijous, 23 d’abril del 2015

Detinguda una activista Femen que ha protestat seminua davant Jorge Fernández Díaz



La policia ha detingut una activista Femen que ha protestat avui davant el ministre de l'Interior, Jorge Fernández Díaz, per l'aprovació de la Llei de Seguretat Ciutadana, acostant-se a ell amb el tors nu, en què portava escrit "Violador de llibertats ", i cridant" protestar no és il·legal ".

L'altercat ha tingut lloc cap a dos quarts del matí, quan el ministre ha arribat a la porta de l'hotel Metropolità per participar en les Jornades del Grup Madrid organitzades pel Centre d'Intel·ligència contra el Terrorisme i el Crim Organitzat



El nen que mata el seu profesor

El dia 20 Abr 2015
El nen de 13 anys va arribar una hora tard a classe i la mestra no el va deixar entrar. Tampoc no va veure que estava armat. En això, el xiquet va treure una ballesta i va disparar a la mestra en la cara. La filla que estava en eixa classe va eixir a defensar-la i el xiquet li va clavar un matxet, després va anar el mestre substitut de geografia i el xiquet el va matar.
A la fi, el professor de gimnàstica el va retenir i van cridar a la policia.
Potser haurà de passar dos o tres anys en un reformatori.
Aquesta es la foto del xiquet

Sudoku




dijous, 16 d’abril del 2015


Passatemps

Sopes de lletres











































Mots Encreuats


 

 



Tecnologia

Actualment estem vivint una gran revolució de la informació sense adonar-nos i sense conèixer totalment la tecnologia que ens envolta. Nous canvis fan que hàgem d'actualitzar constantment els coneixements relacionats amb les noves tecnologies.


Avui dia la tecnologia ha tingut un impacte que ha afectat positivament i negativa en la nostra societat; però és una cosa indispensable per a tots.


Les invencions tecnològiques han millorat la nostra qualitat de vida, i han canviat la mentalitat de milions de persones: potser amb una nova visió del món, ja no d'acaparar idees i coneixements, sinó de compartir-los i realitzar-los en comú.

                    

El desenvolupament tecnològic és un dels motors fonamentals del progrés en la nostra societat



Però el desenvolupament tecnològic també pot tenir desavantatges o efectes negatius. Per exemple, hui en dia els adolescents no parlen a la cara. Quan queden, l'únic que fan és estar amb el mòbil, juguen menys i interactuen d'una altra manera.



Sovint sembla que no puguem estar sense aquests aparells electònics, fins al punt que alguns generen conductes addictives.

Internet sovint és l'única font d'informació, com si allà estiguera tot el que necessitem. Això, probablement, ens fa pensar i llegir menys, i sobretot amb menys profunditat.








Holanda/Espanya

Eschange
Dia de la platja dilluns

Vam passar tot el dia en platja. Quasi tots ens vam banyar, excepte algunes persones que no duien banyador. A les 14.30h vam dinar i de seguida que acabàrem, vam anar a banyar-nos, sense fer la digestió. Cap a les 15.30h vam anar al autobús i vam tornar a l'escola.
Despres a les 20:00 vam celebrar la festa de despedida, on cuasi tots varem plorar.
durant la festa es van ensenyar les fotos del intercanvi i al final les xiques van vallara la canço del intercanvi.

dimarts, 14 d’abril del 2015

Actualitat

El final de un model de prisió

 Un total de 45 presoners s'escapen de la Presó per el forat d'una claveguera. Amb un túnel de 15 metres de llarg, fet en un més s'escaparen davant de la mirada del veïnat. Alguns es varen muntar en cotxes, i d'altres al sostre d'aquestos. Aquesta presó estava rodejada de edificis urbanístics, aixi que la fuga no era difícil. Ahir, el alcalde de Barcelona, va presentar-se als medi amb una maquina que tenia un martell neumàtic disposat a enderribar la prisió més gran de Barcelona.

  Assassinat Vacarazzi, un gàngster francés a la prisió més gran de Barcelona

Quan va eixir a la finestra a parlar amb la seva esposa, Vacarazzi, presoner detingut al 1983 per la interpol,  va rebre dos trets de un francotirador amb mira telescòpica, un al cor, i d'altre al cor. Quan la policia va investigar el edifici des don s'havia disparat, varen vore que la obra habia sigut realitzada per un professional. Potser el volgueren matar perque anava a ser lliure. S'esta fent un seguiment a la esposa de Vacarazzi, però probablement se la descartarà com relacionada, perquè solia parlar amb el seu marit tots els dies, a diferents hores.

Una parella de Britànics es trobada assassinada a Alacant

 Peter David Tasey (Nadador de elit Britànic que va competir en les olimpíades de Melbourme), va ser trobat mort al seu sofà amb la seva esposa Jean Helley Tarsey, els dos ancians de 77 anys varen ser trobats amb orificis de bala. Uns amics els varen trobar perquè quedaven per dinar tots els diumenges, tot el poble esta afligit i han declarat un minut de silenci per ells i el homicidi esta seguint investigat per el jutge d'instrucció Nº3 de Dénia.

L'empresa de trens de França denuncia els ciclistes que es varen botar la barrera

La societat nacional de trens francesa (SNCF) ha denunciat als ciclistes que aquest diumenge es varen botar la barrera de les vies del tren a la disputa de París-Roubaix per cometre una violació de les normes de seguretat que podria haver-hi acabat en tragèdia.

Els ciclistes varen creuar deliberadament quan la barrera estava baixant a 60 km/h i quan ja estava baixada abans de que passara un tren a alta velocitat.

Moltes persones el varen vore en directe, i el problema es que no es podien diferenciar els ciclistes, ja que estaven fent una vista aerea.

La Unió Ciclista Internacional (UCI) va descriure el incident com extremadament preocupant i en va dir que revisaria els fets per emprendre possibles accions.



Ruta en Bici de La Gavina, Un Èxit Passat per Aigüa

La ruta de 1º i 2n de E.S.O. de l'escola Gavina va començar a les 11:00, varen eixir de l'escola gavina. Just després de eixir del camí que porta al col·legi, ja es va produir un accident, es va trencar el seient de una bici i el pobre xiquet de 1º va tindre que anar en un cotxe granera que teniem al darrere. Una 1/2h després, va començar a ploure i no varem poder fer la 1ª parada a una alqueria, poc després va parar de ploure i soles varem tindre petites "gotejades".

Quan varem arribar al destí (Santa Anna), varem decidir donar una volta i anar a un hort per poder fer fotos per al concurs i per records, almenys varem tindre una parada, encara que estiguera mes lluny. Quan ja varem acabar les fotos, varem anar al nostre destí i varem tindre 2h per dinar i divertir-nos. Després varem fer el camí de tornada per una altra ruta en la qual hi havien molts mes ponts i molts pilars que hi havia que esquivar.

Al arribar a l'escola, ens varen dir que haviem inagurat una nova ciclo activitat i que potser es faça tots els anys d'açí cap endavant.Després varem tindre temps lliure fins l'hora d'anar-nos
BASQUET

NBA

LeBron James








Kevin Durant








Cris Paul











Derrick Rose








Howard








Rudy Gay







Pau Gasol









Esports: Futbol, els tres millors jugadors a l'actualitat

Segons la FIFA, els tres millors jugadors de futbol són:

Cristiano Ronaldo, Portugal


Lionel Messi, Argentina


Neymar dos Santos Jr, Brasil

Esport: Baseball

Mike Trout ha pujat de la 3ª a la 1ª posició (CF) amb 22 anys

Miguel Cabrera ha baixat de la 1ª a la 2ª posició (1B) amb 31 anys
    Clayton Kershaw ha pujat de la 4ª a la 3ª posició (LHP) amb 26 anys
Andrew McCutchen ha pujat de la 12ª a la 4ª posició (CF) amb 27 anys
Félix Hernández ha pujat de la 8ª a la 5ª posició (RHP) amb 28 anys
      Joey Votto ha pujat de la 9ª a la 6ª posició (1B) amb 30 anys









Horoscop

Capricorn.  21 desembre-19 gener
Deixa el mal humor de banda, treballar no és tan dolent. Hi ha persones que no entenen què et passa. 
 
Aquari.  20 gener-18 febrer
En comptes d'iniciar nous projectes en l'àmbit professional, intenta consolidar els que ja tens. 
 
Peixos.19 febrer-20 març
Et sentiràs inquiet i excitat a causa dels esdeveniments de dies anteriors. Reflexiona i relaxa't. 
 
Àries.21 març-20 abril
No vulguis aconseguir el teu benefici amb una petita mentida perquè et descobriran fàcilment.
 
 
Taure.21 abril-20 maig
No intentis controlar els teus sentiments perquè, si no, arribarà un dia que es podran desbordar.
 
Bessons.21 maig-21 juny
Lluita per allò que vols i no et quedis pel camí. Si no ho fas, pots perdre coses importants per a tu. 
 
 
Cranc.23 juny-22 juliol
Trobaràs gent que et voldrà fer veure que les teves aspiracions són massa altes. No en facis cas.
 
 
 
Lleó.23 juliol-22 agost
Vigila perquè et pots enamorar d'una persona molt complicada. Pensa si estàs preparat.
 
 
Verge.23 agost-21 setembre
Intenta utilitzar la teva intel·ligència per a alguna cosa més altruista que el teu benefici. 
 
 
 
Balança.22 setembre-22 octubre
Avui tindràs una gran facilitat per despertar l'amor en les persones que t'envolten. 
 
 
Escorpí.23 octubre-21 novembre
Bon dia per revisar l'estat dels teus estalvis. Últimament no els controles gaire. 
 
 
 
 
Sagitari.22 novembre-20 desembre
El teu cor és molt apassionat. En aquests moments necessitaràs sentir que ets estimat.
 
 
 
Capricorn.21 desembre-19 gener
Deixa el mal humor de banda, treballar no és tan dolent. Hi ha persones que no entenen què et passa.
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 

dimecres, 1 d’abril del 2015

Rugby



Els 10 millors jugadors de Rugby


Jonah Lomu

1. Jonah Lomu

All blacks Ha rebut 4175 punts
 

Agustin Pichot

2. Agustin Pichot

Los Pumas
Ha rebut 2947 punts

Daniel Carter

3. Daniel Carter

all blacks
Ha rebut 2766 punts

Sebatien Chabal

4. Sebatien Chabal

France
Ha rebut 2439 punts

Richie McCaw

5. Richie McCaw

all blacks
Ha rebut 2428 punts

Ma'a nonu

6. Ma'a nonu

all blacks
Ha rebut 2280 punts

Bryan Habana

7. Bryan Habana

Springboks
Ha rebut 2012 puntos

Juan Martin Hernandez

8. Juan Martin Hernandez

Los Pumas
Ha recibido 2009 puntos

Jhonny Wilkinson

9. Jhonny Wilkinson

England
Ha recibido 1943 puntos

Felipe contepomi

10. Felipe contepomi

Los Pumas
Ha recibido 1795 puntos

 

ESPORTS: TENNIS

Atenció, perquè novak djokovic du 34.000 raquetes trencades, a superat  a barack obama.

Aquesta setmana se estara jugant el torral glorros  en el use 5.000.000







Ara vorem un ranking mundial dels millors jugadors de tennis
1-NOVAK DJOCOVIC



















2- ROGER FEDERER


 3- ANDY MURRAY
 














4- Kei Nishikori

 

5- RAFA NADAL