Eschange
Dia de la platja dilluns
Vam passar tot el dia en platja. Quasi tots ens vam banyar, excepte algunes persones que no duien banyador. A les 14.30h vam dinar i de seguida que acabàrem, vam anar a banyar-nos, sense fer la digestió. Cap a les 15.30h vam anar al autobús i vam tornar a l'escola.
Despres a les 20:00 vam celebrar la festa de despedida, on cuasi tots varem plorar.
durant la festa es van ensenyar les fotos del intercanvi i al final les xiques van vallara la canço del intercanvi.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada