dijous, 16 d’abril del 2015

Holanda/Espanya

Eschange
Dia de la platja dilluns

Vam passar tot el dia en platja. Quasi tots ens vam banyar, excepte algunes persones que no duien banyador. A les 14.30h vam dinar i de seguida que acabàrem, vam anar a banyar-nos, sense fer la digestió. Cap a les 15.30h vam anar al autobús i vam tornar a l'escola.
Despres a les 20:00 vam celebrar la festa de despedida, on cuasi tots varem plorar.
durant la festa es van ensenyar les fotos del intercanvi i al final les xiques van vallara la canço del intercanvi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada