dijous, 23 d’abril del 2015

El nen que mata el seu profesor

El dia 20 Abr 2015
El nen de 13 anys va arribar una hora tard a classe i la mestra no el va deixar entrar. Tampoc no va veure que estava armat. En això, el xiquet va treure una ballesta i va disparar a la mestra en la cara. La filla que estava en eixa classe va eixir a defensar-la i el xiquet li va clavar un matxet, després va anar el mestre substitut de geografia i el xiquet el va matar.
A la fi, el professor de gimnàstica el va retenir i van cridar a la policia.
Potser haurà de passar dos o tres anys en un reformatori.
Aquesta es la foto del xiquet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada